Trnavská univerzita v Trnave, Pedagogická fakulta, predškolská pedagogika – magisterské štúdium (prebieha od 2021)
Univerzita Konštantína filozofa v Nitre, Pedagogická fakulta, Predškolská a elementárna pedagogika, bakalársky stupeň
Trnavská univerzita v Trnave, Pedagogická fakulta, predškolská pedagogika – magisterské štúdium (prebieha od 2021)
Univerzita Konštantína filozofa v Nitre, Pedagogická fakulta, Predškolská a elementárna pedagogika, bakalársky stupeň
2023
Erasmus+ – Content and Language Integrated Learning course, Practical Methodology for Pre-Primary and Primary CLIL Teachers, Írsko, Dublin
Erasmus+ – týždenný kurz Technical and digital education for children – metóda STEM, Česká republika, Praha
Grafomotorika hravo
Infra Slovakia: Konferencia Hlava, ramená VI.
Temperament
Rozdiely chlapci a dievčatá
2022
Timemanažment
Kurz prvej pomoci
Jiří Halda: Kedy je dieťa naozaj pripravené do školy
Erasmus+ – Jobshadowing v súkromnej materskej škola v Poľsku – Przedszkole Wegielek, Przedszkole na Kopcu
Túžba pracovať s deťmi ma po skončení gymnázia priviedla na pedagogickú fakultu. Tu som vyštudovala odbor predškolská a elementárna pedagogika. Už počas štúdia na vysokej škole som získavala skúsenosti s prácou s deťmi ako brigádnička v materskej škole, animátorka v školách prírode a v letných táboroch.
Po skončení bakalárskeho štúdia som pracovala dva roky v štátnej škôlke. Prvý rok som pracovala v najmenšej triede, kde som pomáhala s adaptáciou najmenším detičkám. Druhý rok som mala možnosť vyskúšať si prácu s predškolákmi.
Moja chuť ďalej sa vzdelávať v oblasti predprimárneho vzdelávania ma priviedla na externé štúdium predškolskej pedagogiky, kde v súčasnosti ešte popri práci študujem.
Do materskej školy Pramienok ma priviedla najmä túžba pracovať s deťmi tak, aby sa rozvíjali nielen po fyzickej a vedomostnej stránke, ale rovnako aj po tej duchovnej. Najväčší prínos vidím v systéme výučby prostredníctvom cností, ktoré sa každý mesiac zameriavajú na inú oblasť osobnosti a návykov dieťaťa. Rovnako ma oslovila myšlienka úzkej spolupráce rodiny a školy pri výchove a vzdelávaní detí, ktorá sa v škôlke buduje aj vďaka tútorským stretnutiam.
Vo voľnom čase rada čítam knihy, športujem a chodím na turistiku.